Web Toolbar by Wibiya -------------------------------------------------------------------------------

U.S.Gunawardena...

computer tricks @ සිංහලෙන්...

මුල පිටුව මම ගැන වැඩ කිඩ. අධ්‍යපනික. ජාවා..

Saturday, February 19, 2011

අන්තර් ජාලයෙන් මුදල්...










online සල්ලි හොයන්න පුලුවන් ද?
         online සල්ලි කියන්නේ බොරුවක්
      නෑ.. පුලුවන්......ඔන්න බලා ගන්න කොහොමද කියලා....
 අද මම  කියලා දෙන්නේ ඔයාලටත් online ඉන්න ගමන් සල්ලි ටිකක් හොයාගන්න විදිහ තමයි මම මේ කියන්න යන්නෙ. ඔයාලට credit cards ඕනෙ වෙන්නෙත් නෑ. ඔයාලත් නිකන් ඉන්න එකේ මේ විදිහට පටන් ගන්න.


හරි.. වැඩේ පටන් ගම්මු. පිලිවෙලට මාත් එක්කම කරන්න.
මුලින්ම මෙතන පහලින් තියෙන  AlertPay banner එක උඩ click කරන්න. එතනින් register වෙලා online බැංකු ගිණුම හදාගන්න. 


           
                       



මෙතන form ටික fill කරල යැවුවට පස්සෙ e-mail එකට ගිහින් e-mail address එක verify කරන්න මතක ඇතුව. දැන් ඔයාලගෙ බැංකු ගිණුම් හරි.(ඔයාලගේ  inbox එකට ආවේ නැත්නම් spam folder හරි junk folder 1කේ බලන්න)

දැන් ඉතින් online සල්ලි හොයන්න පටන් ගම්මු. ක්‍රම හුඟක් තියෙනවා.ඒ ඔක්කොම මම ඊලග දවසේ මම කියලා දෙන්නම්.
ඉක්මනටම අලුත් post 1k දාන්නම්. ඉවසලා ඉන්න...


කොහොමද online සල්ලි හොයන්නේ කියලා..........!!!!!!

ඔයාලට මොනව හරි ගැටලුවක් තියනවා නම් මට mail 1k දා න්න......